Mijn vader ligt in een revalidatiecentrum in België vanwege 3 herseninfarcten achter elkaar.
Zijn rechterkant is hierdoor verlamd.
Hij had mij gevraagd om een opklapbaar bedtafeltje te bestellen dat hij gezien had op internet.
Na uitgebreid surfen bleek dit niet zo gemakkelijk te vinden, want het was op verschillende websites uitverkocht óf belachelijk prijzig.
Op één of andere manier kwam ik voor een zeer schappelijke prijs hetzelfde tafeltje tegen (dat dacht ik tenminste gezien de foto).
In overleg met mijn vader het tafeltje besteld, en afwachten maar.
Opeens kwam ik erachter dat ik mijn woonplaats in Nederland had ingevuld, i.p.v. mijns vaders woonplaats in België.
Nadat ik SHOP4U2 hierover ingelicht had via de mail, kreeg ik snel antwoord dat DHL niet meer te bereiken was (het was vrijdagavond of zo), maar dat ik de postcode etc. wel goed ingevuld had en dat het misschien goed zou komen.
Ik had ze eerder ook al ergens een mail over gestuurd, toen kreeg ik ook snel reactie van SHOP4U2.
Het tafeltje werd dinsdag bezorgd en er toen waren er 3 problemen.
1- Het was toch net een iets ander tafeltje (mijn schuld)
2- Het was beschadigd
3- Het was een wankele prul (sorry, maar dat was/is de waarheid)
Weer via de mail contact gezocht en snel en zakelijk werd er nogmaals gereageerd.
Er moesten foto's gemaakt worden als bewijs van de beschadiging, wat ik gedaan heb.
Toen kreeg ik een retouradres met een nummer erbij.
Binnen een week had ik mijn geld terug mét de eerste verzendkosten.
De retourverzendkosten waren voor mij, maar dat kan ik wel begrijpen.
Snelle email reacties en goede service.
Het opklapbare bedtafeltje raad ik ten strengste af, maar SHOP4U2 beveel ik zeker aan......
Sterke punten
Snelle email response
Aftersales service
Zwakke punten
Producten niet altijd even degelijk