Review: Afhandeling retouren
Jammer dat u als klant zo reageert. We hebben geprobeerd om de zending retour te laten komen maar vanwege hygiëne regelgeving corona kan deze niet retour worden genomen. U had dit in de voorwaarden en de pagina retouren kunnen vernemen. Nu gaat u met termen gooien als het product is niet uit de verpakking geweest, wel geconstateerd dat deze niet aan de verwachting voldoet. Niet op de juiste wijze een retour aanvraag ingediend. Maar kunt wel direct agressief reageren.
Sorry maar hier houdt het voor ons op, wij proberen alle problemen op een juiste manier af te ronden (ook die van u) maar wensen wel netjes te woord te worden gestaan.
Review: niet besteld
Zoals we u reeds hebben doorgegeven hebben we een foutje gemaakt met uw naam, had heden morgen ook contact gehad met een andere klant over een zelfde product, u schrijft dat de bestelling niet geannuleerd kon worden maar schrijft er niet bij dat wij ook aan de betreffende klant hebben doorgegeven dat hij het na de levering eerst u kon proberen an als het niet goed was we een oplossing gingen zoeken. We volledig commentaar geven als u graag commentaar geeft en een bedrijf wenst af te kraken.
Wij proberen altijd zo snel mogelijk te beantwoorden en ja wij zijn gewoon mensen die ook een foutje kunnen maken.
Review: Not refunding for the canceled wheelchair
U had de stoel niet retour gestuurd maar probeerde deze GRATIS te behouden onder het mom van ik heb niets ontvangen terwijl er een afleverbewijs van de pakketdienst was.
Zoals wij u hadden/hebben geschreven en reeds uitgevoerd is de stoel na retour ontvangst binnen 24 uur aan u gecrediteerd.